聽日要番學考試啦!!我成日都冇溫習啦!!英文姐,都唔識嫁啦!!
我要努力都好H&C同I&S就真,今次好難呀!!
今日冇人落去,個個係道溫習冇人落去,悶都我死啦!!
我老豆好似自自己大撚曬係道發脾氣,唉~
好想我而家仲讀緊小學呀,咁咪唔洗番學囉,寅係唔弓平,點解中學冇得停課啵!!
唔緊要啦,番學仲好過放假!!大家加油努力考好個試去!!
今日無啦啦感冒,好辛苦呀!!
中午落雨冇野做,同mk走過去德班,唔知做咩!!
放學做咩咩咩啦!!番左屋企睇電視,好野!!!j2做惡作劇之吻做呀!!好好睇呀!!
番到黎部電視轉唔到台,我老豆話係我整壞!!咪同佢噪囉,話我串柒柒咁!!
好辛苦呀!!