琴晚係大陸番黎啦~
都幾好玩呀!!同一大班fd番,雖然係跟學校~
係大陸睇個d山and湖
都好令下~~
不過搭車就搭到,死死下一日搭成6個鍾到
我都唔知搭左幾耐,d路又不平,係咁''等等''下,勁辛苦
令仔邦邦!!:)
合照:D
令仔Limlim豬:D HONEY碧碧:D BB;Moksman