| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 10 月 27 日 星期三  |
| 2010-10-27 | 分類: 未分類 | 今日測驗完同吻吻出左mk
去買份生日比我個妹
之後去左影貼紙相
番到逸東,一落車見到個著住萬聖節衫既人
我同吻吻以為係d細路
點知係陳慧雯,著左
之後番到屋企開生日會
我妹叫我2個同學,呀媽話小人
我就叫左tm上黎
之後有兩條傻仔又上左黎
唔敢入黎哈哈
玩到9:30就走人
d野食,食唔曬!!
好開心呀!!

| |
|
|
好多人都贊我地似窩(K) haha B-) 寶貝思:-*
|
網主回覆
係呀!!:D Posted at 2010-10-29 11:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
koey13 於 2010-10-28 01:37 PM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-10-28 03:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|