講番琴日先
咁琴日呢就去左荃灣西打比賽啦
成績就係22:6
你地何估下邊個22邊個6啦
知就唔好講,但係要cm
咁mk都有去,我地到左荃灣,打完比賽,番到屋企
其間見到好多西,哈哈,有
美心西餅,元朗西,荃灣西體育館,青衣西
係唔係好多西呢!!
哈~哈~哈~哈~哈~
-----------------------------------------------------
到今日啦
今日好早落左去做義工
同一班婆婆,伯伯
咁我地玩左兩個game,同一個小手工
個D婆婆伯伯係我地想像中好
本來而為佢地好煩,好笨
點知係想反~~~
我要CM!!!
|