今日好早起左身,要去東亞啵,我冇攞張通告俾佢,差d冇得去!!
去到落好大雨,要落著,雨去跑,好好玩呀!!
呀朱佢地攞D貼紙整d公仔出黎,幾靚嫁!!
1點幾,自己去番打排球,我同殷冇著波三,冇得打,我都冇得落場嫁啦
我著唔著都冇問題!!,我地女仔win左,男仔比人k o左!!
我又想起星期五,同男仔打波,個波打左過網啦,咁李善俊就等個波落黎
冇啦啦呀季果豐整開佢,個陣個場面勁gag!!笑死我啦!!
今日我淋雨淋到好凍呀!!