今日無啦啦感冒,好辛苦呀!!
中午落雨冇野做,同mk走過去德班,唔知做咩!!
放學做咩咩咩啦!!番左屋企睇電視,好野!!!j2做惡作劇之吻做呀!!好好睇呀!!
番到黎部電視轉唔到台,我老豆話係我整壞!!咪同佢噪囉,話我串柒柒咁!!
好辛苦呀!!