今日同平時一樣啦!!今日考口試,好容易姐!!
但係又係最後先放人,屌你老母咩,殷殷俾人捉左去107,佢好耐都未走
之後同碧碧一齊走,本身話行路,但落雨,就冇行,我同碧碧坐坐下見到mk,
我地就落左車,我地坐左一個站,好唔低!
同平時一樣啦!!日日都系係排球場,!!哈哈!!
各位俾個cm仔妹妹啦!!