今日攞成績表,ookk咁啦!!
雷小姐,mk,toby同埋流m怪入左德班!
mk好唔開心囉,唔開心到哭啦!!
唉~真係唔明點解有D人要入德班姐!
德班有撚好呀!!讀書好囉,成績OK咪得囉!!
好似我咁成績OOKK又可以成日玩,真係好啦!!
德班一樣野好既,係有D靚仔,其他班.........
放左學去拍片去比賽,拍左好撚耐,餓死啦!!
今日都唔知做咩!!勁飲野!!
一杯大既珍珠奶茶,3can氣水!!
傻左!!今日同袁家樂玩捉
其實係到攞番個波姐!!
冇咩野!!