今日出左青衣城表演
佢媽媽丫~個台大撚到....
膠膠地既~
屌我副眼鏡無啦啦唔見左
我地唸住唔化妝啦
佢個李榮慧話一定要化
咁我地咪化囉
咁我放左副眼鏡係大脾到啦
之後F.1有個人問我有冇掉左野
咁已為冇啦
之後睇我唔見左副眼鏡
我唸眼鏡應該係車到
但係搵黎搵去都冇
唔係咁邪呀
有鬼攞左我副眼鏡??
好靚咩!?唔係呀
咁點算好呀??
我副眼鏡從身配過嫁~
之前個副比我打波個陣整爛左
呢副配左一個月都冇
點好丫?????
以後唔戴眼鏡??
好唔好??
我300幾度啵~
點點點好好好呀呀呀??
大家幫幫我呀!!