| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 18 日 星期六  |
| 2010-09-18 | 分類: 未分類 | 好ya呀!!!,我搵到人同我跳舞啦
終於唔洗冇野做啦
隻舞係難就難d
不過跳得到,就真係勁啦!!
哈哈哈哈
| |
|
|
e1315 於 2010-09-19 06:04 PM 發表:
cM;]
|
網主回覆
超咩姐,你吹呀~ Posted at 2010-09-21 07:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-09-19 02:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
lucifer... 好難wo-0-.... 勁快..
|
網主回覆
係呀,我都學得好辛苦,學到唔想學,跟唔撚到,但係唔可以放棄 Posted at 2010-09-19 02:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-09-18 09:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
koey13 於 2010-09-18 05:18 PM 發表:
咩舞@@?
|
網主回覆
shinee lucifer Posted at 2010-09-18 09:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|