| «‹ January 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 9 月 30 日 星期四  |
| 2010-09-30 | 分類: 未分類 | 今日去旅行都好開心呀!!!
全日都係k房,之後去食飯
勁撚好笑,個個係到講呀連
笑到食唔到飯
我到個枱人都唔知咩料,成班飯桶黎
食到冇曬飯,得番D菜
之後同碧碧去踏滾軸溜冰
之後又去左k房,陳慧雯同麥子龍都有唱
笑死啦~~之後走個陣得番C班
我地成班又串呀連
串到佢想喊!!哈哈哈
睇相啦!!!
令仔呀!!!
| |
|
|
By_hei 於 2010-09-30 09:07 PM 發表:
comm2nt
|
|
|
哈哈B-) 重點睇到後面; 見到maymay個樣呀:)
|
|
|
koey13 於 2010-09-30 07:38 PM 發表:
cm:]
|
|