琴晚4點先訓...因為搞作文同埋玩手機.. 咁諗住今日可以開始作文啦,點知原來我抄錯題目!! 姐係我琴晚做既野就錯晒啦...吊~
我今次做既野唔衰得...亦都唔想衰。 係咪我太耐無作文呢..?個腦竟然空白!! 完全好似唔 識作既..我究竟搞緊乜.... 吊...好憎自己!! 好想做番以前既我...勤力讀書,又有靈感既人!!!!!!!
ANYWAY,THANKS 子KIN* 有你呢個良師..真好~