呼~ 遺忘左有呢個日記既存在TIM!! 哈哈哈哈哈!! 無法啦,呢排要EXAM牙,好多野要溫囉。 (其實因為比人CUT左上網,好耐先上一次..=0=") 原來大學真係同中學好唔同...超多野讀!! OH~ SHIT!! 好想快D放暑假同陽光玩遊戲牙... 只要捱埋下個星期,我就自由啦.... 我就可以離開呢個咁悶既珠海。 香港,你要等我番黎牙..