有無C過係唔開心個陣突然好開心..@@? 今日野晚唔知點解心情無啦啦好怪,個心好唔舒服∼ 但係突然阿妹MSN我牙,好耐無同佢傾過啦...無計啦,,佢係UK!! 佢朝早我就野晚,我朝早佢又野晚,大家時間唔夾!! 而且每次佢番HK我都唔係HK,好慘牙..今次8月番黎無論如何一定 要約出黎玩牙..唔係真係嬲死佢..哈哈=] 之後我再打比佢,佢嚇左一跳好驚喜..好開心!! 哈..睇我對你幾好..你咁遠我都打比你...^^~ 你真係太可愛啦,好掛住你牙..豬* 今日真係好開心ER..