今日又係星期一啦,代表著我又好忙啦.. 好彩聽日又得閒番姐..KAKA! 今日全國哀悼,我地下晏2點半默哀! 之後我上網仲要好多 都係黑白囉..-,-" 但係睇NEWS真係覺得佢地好慘...無屋住又可能無左 D仔女...其實我已經好幸福啦..
呢幾日有你呢個FD SMS & 打電話比我..我覺得好滿足~ 好開心好感動..之前已經覺得你好好人,估唔到宜家仲同你熟左.. 仲覺得你仲好人..