今日11點比希文叫起身,因為琴日出左去。
SO我地今日要留係宿舍到溫書做HW。
今日做NEWS既論文,結果做左3次都係要當做垃圾!!
做到我忟...激死我!!!點解我自己咁大意,要成日做錯野架!!
之後發悔氣今晚先做。3點就改左溫書啦,溫溫下就發覺...
原來我已經時日無多啦。距離EXAM既日子只係淨番1個月多D...
但我就從來都無溫過書,上堂又無留心聽書...我考試點算牙..@@?
我唔想我D科要重考OR重修牙..
SO我由今日開始要少玩D電腦,比心機溫書!! 唔知我得唔得呢..?
端午節你係咪真係黎同我玩架..@@?
|