哈哈...又好似好耐無打日記咁..因為呢幾日都無乜特別野發生,就 算有既..我都唔記得LU* 哈哈.. 呢個星期過得都OK快架,可能知道因為星期5有得番HK啦..*V* 聽日就番HK啦,好開心!! MUMMY琴晚仲打比我傾左半個鐘。 問我想食D咩"送",真係估唔到...XD 諗起就正啦..
宜家開始,我要做番個健康人。每日12點前訓覺...(希望做到啦..XD)
我呢幾真係好開心..係你令到我忘記我既唔開心。 我好感激你..真架!! 好多謝你...