| 整蛋糕... |
|
今日起身,都成11點幾lu.但
突然想整蛋糕,咁開呀媽整
唔整得既時侯,佢和應我.心諗:
唔洗得自己一個整,但佢+左句
話,你自己整wo.=[搞錯呀,咁
都得,我整就你食.雖然平時都
係你整我食.但十分唔公平呀
-33-
整既時候就冇咩特別野既,但我
就貪心左少少,見佢有剩.就倒哂
落其中幾杯度,焗出黎,好後悔.><
其中一杯流左出黎呀,激到我丫

>-<|||不過都算唔錯啦XP
跟住,呀媽仲要叫我整埋曲奇餅,整
一定整嫁,整到一半唔整,叫呀媽整.
嘻嘻:]
7點半番到8點半.畫畫...=3=唉....
又要做hw.
31號,有人約去唱K哇,hapi^^
有人了解你內心想點,是好還是
壞??
|
| 發表時間:2007-12-28 09:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 慚愧...>.<""' |
|
今日朝早俾人拎左落去
睇e生,又係拎,唉....慘
等睇e生都等左好耐.由細
到大都係咁,唔睇2百幾蚊
e生都唔好既,又俾人話我
睇親e生,唔貴唔睇.心諗:
你估我想嫁咩..喉嚨痛好開
心嫁唔通-3-.有問題的說.
睇完e生溫陣書,上hand考
KRCII,好彩合格..嘻嘻....
XP
班mem考YBT都唔錯,但都
有3個人要再考過...唔聽我
講要溫咩,後果就係咁....
同班mem出左出面操.唔多
好受,好彩有元老冉我操,唔係
我個團既元老.係人地團...
又係鬧人,係又囉,唔係我想,
佢地係個個都操得ok嫁,但各
自各操自己既.冇哂一個一致
既目標.算啦,我都有我要檢討
既事,唔係佢地錯哂.都唔係我
岩哂.但佢地真係可以操到我
想要既要求.好過我地上年好多,
慚愧呢...
冇啦啦俾人警告,驚呢/....><"'
除夕出街例數呀我想....係想,
俾唔俾係另一回事.卡卡>v<v
|
| 發表時間:2007-12-27 08:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | ... | 131 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|