今日;'好似平時咁番學wif'陳梓暘&徐善沂 8:??番到sch;'逃走吾番-333-'你好野(!)`
早會: 唱校歌;'周志偉望住-v-' .....白痴;'吾理繼續唱.Yan Chai............*
早讀:妖...最憎又睇報紙-33-'話Betty姐..咩事`煩!
視藝*2:好q悶;'畫畫.同小依傾計'好衰呀拉我d頭髮-0-' 吊;'差吾多打鐘先放=0='.,,出到去見到鍾xx'><"
小息:同撚撚&淇英落左去..吾夠5分鐘又要上番去-000-'無聊!!
中文:對卷.派左卷1.(53/120) GD!算系咁啦.<3
EnG*2: 2堂抄answer;'落張問題紙.好攰呀' missz薑吾派卷呀..=0=
午膳: 好味!!(A). Gd!!~
午間活動:入hall.!常識問答比賽.同2e鬥得好勁呀' 嘻*好野2d.N0.2魚旦你系得既!!
Maths: 派卷;' (29.5/120) So bad!`@@'好差呀'
3:00 出去元朗lu.等擺書包wif 淇英.撚撚.肥詩.彭彭.得2d&2e去'^3^
|