今日10:30起左身;'鍾家希打俾我.,,同我去左屯市買筆`&行左陣;'吾好咁啦.只不過朋友姐.`-333-吾系咁小氣呀?!`同佢冇野囉-______-'
行到4:??番到屋企`開左電腦..佢話仲有陸運會d野未買=333=吾系化!!@@'
唉!!吾想番學..又可以點做?!對少1日kai chaw已經系最好架喇=].,,吾想對住佢呀..過左e 1年升到班就慘.,,又對住佢-33-夠竟對到佢幾耐呀<!
佢系咪吾捉人耳針會死架-_______-v'