今日9:30起左身;'開電腦(!)`shit'見到1個好麻煩既人on左msn所以咪吾on住囉..到11:??先顯示上線=3='點解我還要被開你?!`我依家對你1 d feel都冇???----
我真系要對你徹底死心喇.,,因為我已經覺得對我好好既人;'吾可以再拖拖拉拉.亦吾可以再起我老公面前對你作出任何既行為;'真系好吾明啊!!`點解你要對我咁好..吾肯放手??我有咩咁好=0='不如我地就咁算啦!!-3-'吾想有咁多人誤會我地呀>3<'希望你會明白我啦;'