Wing。白日夢女孩
暱稱: " -`' WING ﹍*◆
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近三個月尚無任何留言
 


2008 年 2 月 8 日  星期五   晴天

 

講多聲新年快樂先..哈

恭喜發財,利是利是.. XD

好眼訓呀../.\

打返呢兩日做過咩野先..>3<

年初一,去阿嫲屋企食開年飯..=V='''

同堂弟玩,好一個為食仔!!

見到野食就雙眼放光..哈哈

仲要係食極都唔飽,一字既之曰:勁!

最搞笑係同佢玩自拍..

跟住見到手機入面的自己..

我問佢果個邊個黎,佢答我是沙爹..= ='''

莫非佢想吃了自己..!?

早知唔買玩具買野食仲好..-V-''

見到堂弟咁可愛都有點衝動將來想要一個小孩..

但一諗到大個左就唔可愛就打消了這個念頭..哈

何況小孩不應該是因為可愛才出現吧..

嗚嗚,可能著唔夠衫,未返到屋企已經開始狂流鼻水..T0T

把聲就快有魚蛋咁SEXY..哈哈

結果初一搞到三點先有得訓..

初二又要早起身同阿公飲茶..

呢兩日食哂所有糕..XD

年糕,蘿蔔糕,馬蹄糕,桂花糕..>3<

我諗我有一陣子糕類恐懼症..

飲完茶上阿公屋企坐下..

我都係玩電腦..

可惜無得ONLINE..><''

無聊到玩傷心小棧..

真無聊,玩極都係第一名,哈哈哈..XD

成日係咁流鼻水,變左紅鼻子..--#

部腦D字大得驚人..

我無老花..>0<

唔識聽潮州話../.\

聽得明一兩句..

最OH NO的是普通話我都唔係好聽得明..哈哈哈

還是廣東話最好..

廣東話萬歲! XDD

好大壓力,表哥讀書勁我十萬九千里..= =''

入埋同一系我仲OH NO..>0<

唔理啦,有GENERATION GAP..呵

夜晚出去同阿媽阿公DINNER影埋貼紙相,三代同堂,哈

D機好似影過哂..= =''

其實係咪來來去去都係果幾部..>3<

阿公教我飲酒,好玩好玩..

原來XO真係幾"啃",幾正..

不過我都係鍾意飲紅酒多D..

呢兩日飲左好多酒..= =''

好開心的兩天..呵呵呵呵 *V*

我記得我有好多野想打落BLOG GA..

但到而家已經唔記得得七七八八..>3<

而家聽返BREATHLESS..

感覺唔同左,聽到有D想喊..><''

YOU JUST WALKED OUT OF ONE OF MY DREAMS..

YUP..LOVE'S JUST SOMETHING RIDICULOUS..

TILL NOW I STILL DUNNO WHY..

WHATEVER,IT'S GONE..


刊登時間: 2008-02-08 11:51 PM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | ... | 416 | »