| Wing。白日夢女孩 |
|
|
暱稱: " -`' WING ﹍*◆ 性別: 女 國家: 香港 地區: 屯門區 |
| MORE... |
|
|
2008 年 2 月 8 日 星期五 晴天 |
講多聲新年快樂先..哈
恭喜發財,利是利是.. XD
好眼訓呀../.\
打返呢兩日做過咩野先..>3<
年初一,去阿嫲屋企食開年飯..=V='''
同堂弟玩,好一個為食仔!!
見到野食就雙眼放光..哈哈
仲要係食極都唔飽,一字既之曰:勁!
最搞笑係同佢玩自拍..
跟住見到手機入面的自己..
我問佢果個邊個黎,佢答我是沙爹..= ='''
莫非佢想吃了自己..!?
早知唔買玩具買野食仲好..-V-''
見到堂弟咁可愛都有點衝動將來想要一個小孩..
但一諗到大個左就唔可愛就打消了這個念頭..哈
何況小孩不應該是因為可愛才出現吧..
嗚嗚,可能著唔夠衫,未返到屋企已經開始狂流鼻水..T0T
把聲就快有魚蛋咁SEXY..哈哈
結果初一搞到三點先有得訓..
初二又要早起身同阿公飲茶..
呢兩日食哂所有糕..XD
年糕,蘿蔔糕,馬蹄糕,桂花糕..>3<
我諗我有一陣子糕類恐懼症..
飲完茶上阿公屋企坐下..
我都係玩電腦..
可惜無得ONLINE..><''
無聊到玩傷心小棧..
真無聊,玩極都係第一名,哈哈哈..XD
成日係咁流鼻水,變左紅鼻子..--#
部腦D字大得驚人..
我無老花..>0<
唔識聽潮州話../.\
聽得明一兩句..
最OH NO的是普通話我都唔係好聽得明..哈哈哈
還是廣東話最好..
廣東話萬歲! XDD
好大壓力,表哥讀書勁我十萬九千里..= =''
入埋同一系我仲OH NO..>0<
唔理啦,有GENERATION GAP..呵
夜晚出去同阿媽阿公DINNER影埋貼紙相,三代同堂,哈
D機好似影過哂..= =''
其實係咪來來去去都係果幾部..>3<
阿公教我飲酒,好玩好玩..
原來XO真係幾"啃",幾正..
不過我都係鍾意飲紅酒多D..
呢兩日飲左好多酒..= =''
好開心的兩天..呵呵呵呵 *V*
我記得我有好多野想打落BLOG GA..
但到而家已經唔記得得七七八八..>3<
而家聽返BREATHLESS..
感覺唔同左,聽到有D想喊..><''
YOU JUST WALKED OUT OF ONE OF MY DREAMS..
YUP..LOVE'S JUST SOMETHING RIDICULOUS..
TILL NOW I STILL DUNNO WHY..
WHATEVER,IT'S GONE..
|
|