| Wing。白日夢女孩 |
|
|
暱稱: " -`' WING ﹍*◆ 性別: 女 國家: 香港 地區: 屯門區 |
| MORE... |
|
|
2008 年 2 月 25 日 星期一 晴天 |
OH NO..
琴晚飲左杯咖啡跟住訓o左好耐都訓唔著..>0<
真係眼光光到天光..= =''
但難得的是我今朝竟然零六分就已經返到學校,呵
串咀HOUSE CAPTAIN出去講o野..
我覺得個TONE同平時唔多一樣,好搞o野,哈哈
PETER新髮型喎,哈
中化好似冇咩點教書,可能是冇NOTES..
感覺好奇怪..><''
我篇吶喊好短咁..
因為我內容簡介得兩句,哈
作極都唔夠字數,WT A PITY..
UE DEBATE AGAIN..>0<
悶死o左..
真係上DEBATE又悶唔上DEBATE又悶..>3<
CHEM OKAY啦..=V=''
始終我最有興趣o既都係CHEM,KAKA..
冇帶PHYSICAL CHEM I o忝..--''
LUNCH本身諗住溫o下PHYSICS..
但其實溫極都唔多入腦..
因為我識來識去都係淨係識呢個COULOMB'S LAW..
真係溫到想喊../.\
合格都偷笑啦,唉..
嘩,咁猖狂係度睇惡吻2..
又唔叫埋我去睇喎..
我都未睇最新o個集o架嘛..
今集應該有多D亞綸..XD
三堂PHYSICS..
我還是飲了咖啡..
EFFECT會係第八堂開始出o黎,哈哈哈
好想罷課呢,都冇心機上堂..= =''
我係我成績表上面見到思想純正..>0<
多謝呀..=]
我都知我諗o野簡直係清純到極點,呵..
好眼訓呢,NAP一NAP先..
|
|