一次過打返呢兩日發生過D o野先..=V=''
其實我都唔記得七七八八,哈哈哈
琴日結果都係八點二先返到學校..
一入到去就ASSEMBLY..
真係OH NO ED..
見到果個咩陳守賢嚇左一跳..
無諗過係咁的年紀喎..= =''
我的夢想和將來的職業無咩關係..XD
讀稿讀到要簽名會果度真係忍唔住想笑,哈哈..
PHYSICS OVERRUN o左三個字..
成個小息食o左..
最慘的是跟住又要DEBATE..
EUTHANASIA,哈哈
我個人絕對係SUPPORT EUTHANASIA..
所以講AGAINST感覺好搞o野..*V*
智者真係好似認真o左喎,哈
放學ON DUTY..
都係一如既往咁用電腦,哈哈
無咩心機ON DUTY..
個老師周圍咁轉..>0<
好辛苦捱到五點四,終於可以訓o下覺..
大概琴日就係咁,詳情都唔係好記得..
今日就勁啦..
D LIFT落哂去,我有衝動想跑樓梯..
但一諗起一跑就要跑十五層我就打消了這個念頭..>3<
結果就和樓上那個女仔由龍門居跑到返學校..
o岩o岩好返到學校打鐘,呵呵呵
我淨係記得早會D中樂好具催眠性..
PMATHS有一堂PS,正..*V*
依排無咩心機上堂..
可能因為INTERVIEW,又可能因為其他o野,哈哈
LUNCH要LUNCH TIME FORUM..
其實我都唔知自己講咩..= =''
總之就是一大堆吹水環節..
對住班中一講D咁SPECIFIC o既話題..
俾著我係FORM1一定悶死..
我一次都無去過做ORAL PRACTISE HELPER..>0<
中化等放BREAK等左成堂..--#
我個班入面個小羊,哈哈哈
等我得閒D先寫o野加送o野啦..
放學同魚蛋練INTERVIEW..
講到好累..><''
七點幾返到屋企..
同阿爸慶祝生日,生日快樂呀..-V-''
聽日要PREPARE一o下個SELF-INTRO先..
家長日..--'''
BETTER NOT TO HV RESULT SLIP..
THAT'S MUCH BETTER NOT TO HV PARENT DAYS..>3<
CHEM ESSAY,中化作文,UE ESSAY..
做邊樣好,無可能做哂o架喎..= =''''
體力透支,好好訓返覺先,呵