好眼訓好眼訓好眼訓..= ='''
話說今天UST INTERVIEW..
超級早起身..--#
著SUIT好唔慣..
著絲襪凍到暈..>0<
最重要的是著住對高跟鞋..
OMG../.\
衰人UST搭車搭好耐先到..
仲要臨尾趕時間飛的的,OH NO..
(P.S.今日ROADSHOW有炎亞綸呀..XDDDD)
好彩入到去都幾暖..
見到阿燕,HAPPY HAPPY..*V*
其他都無見到熟人o既,係見到樂生..= =''
都唔係全部人著哂SUIT,著高跟鞋對我黎講真係種折磨..
我隔離個男仔勁似之前HKU讀G.LAW果個,失散兄弟來的? 哈哈..>0<
個INTERVIEW 4個PROFESSOR對住6個學生..
上次INFORMATION SESSION個PROFESSOR..><''
話就話GROUP,實際上是一齊INDIVIDUAL o既..
大家都講CHEM TAS,哈哈哈..
CRAZY,成組人除左我個個都話要研究GENETICS..
IN o左45MIN,悶到暈..
結果都無去到睇HALL..
我未去過,傳說中UST D HALL好令..T0T
返到屋企訓呀訓呀訓..=V=''
起身已經六點幾..
連睇三集惡吻2..XDDD
直樹食醋,哈哈哈..*V*
俾湘琴抽血真的超可憐呢..
原來"大體"是"屍體"..
今日收到好多CALL,謝謝..-V-
我會努力努力加油加油o架啦..
HKU&CUHK MEDI..=]
我唔怕你o架..
只要心裡想著鼓勵說話就不會害怕,哈哈哈..*V*
星期六啦,仲有三本書未睇..>3<
我一日MAX睇到一本../.\
超想看JUMPER呀..
對了,今年好似好多人會跑..
加油了,我會在電視機旁支持你們o架啦..-V-'''