日日都起唔到身..>0<
賴床已經成為左我的習慣,哈哈..
跑返學都就快變左我習慣..XD
呢兩堂CHEM係我升上中六以o黎最遊魂的..
我有心想聽書..
但係個心又諗緊其他o野..
分心得好緊要,唉唉
所以,兩堂無聽過../.\
我覺得,我在逃避,但又不是完全能辦得到逃避..><''
到底我是還不是呢..!?
好久沒有這樣的感覺了..
PHYSICS都係聽唔明..>3<
PMATHS差唔多訓著階段,哈哈..
LUNCH好悲哀的要在學校食..
LIB開會../.\
四字真言:臨場發揮..=V=
SAC真係超級靜..
好似有回音咁,好恐怖..
本身諗住去ORAL PRACTICE..
但係入到去MR LEUNG又話叫我等下,夠HELPER的說..
所以出去睇LUNCH TIME FORUM..
雖然馮逸軒係拎住篇社評照讀,但係感覺上好似認真o左,哈哈..
AUNT CYUI..*V*
我發現o左個好悲哀的事實..
我要交10篇NEWS CUT我交o左11篇..
無可能o架..
我有咩可能交多左篇咁蝕..>0<
UE睇佢o地DEBATE..
好快過o左兩堂,哈哈..
放學傾o下聽日DEBATE D東東..
跟住練下INTERVIEW..
六點幾先走,哈哈..
點解聽日咁多o野要做..
又要ASSEMBLY上去讀稿又要DEBATE..= ='''''
呢個星期好漫長呀..>0<
我隻手好痛呀..
最搞笑的地方是我用右手拿拍..
但我痛的是左手,CRAZY..T0T