| Wing。白日夢女孩 |
|
|
暱稱: " -`' WING ﹍*◆ 性別: 女 國家: 香港 地區: 屯門區 |
| MORE... |
|
|
2008 年 2 月 18 日 星期一 晴天 |
放左這麼長的年假之後首天返學..
一起身果刻好辛苦..>0<
真係超級唔慣咁早起身..
成個假都懶洋洋咁訓到日上三竿先起身o架嘛..
結果又是很遲先出門口..
又要勁快咁行返學校..= =''
成日好似無上過堂咁o既..
中化UE,跟住PMATHS又PS..
MS LEE近睇真係無咁靚..><''
終於改返個RECOMMENDATION LETTER..*V*
太好了..-V-''
我要抗議呀,點解要十八歲先可以去交流呀../.\
好眼訓呀../.\
我還是好唔慣有班房的日子..
我好有TENDENCY去執書包走,哈哈..
PE打TENNIS..
係咁狂重複開波動作,痛到CRAZY..
仲要打打o下塊膠布飛o左出o黎..
再打TENNIS我o既人生好灰暗..
攰死o左,OMG..
不過雙子塔又可以聚聚,很耐沒有這樣聊天了..>3<
放學最悲哀的是又要返番學校..
本身諗住可以係置樂直接返屋企o架嘛..
實在太太太太太灰暗..
我還是比較喜歡返學..
雖然好眼訓,哈哈..
看惡吻2呀..=]
我愈o黎愈鍾意睇惡吻2,仲多過想睇鬥牛要不要,呵呵..XD
怎麼我現在有點失落..= =''
我唔鍾意俾人影響自己情緒..>0<
|
|