好開心呀..=]
有排唔駛上堂..呵呵呵
屯門7度..= =''
PHYSICS終於都有返D心機上堂啦..-V-''
YEAHYEAHYEAH..>3<
可能是頭兩堂沒有那麼睏的關係..XD
又有可能有歌聽的關係..哈
招SIR D CRAZY EXPT.真係好CRAZY../.\
係咪因為咁樣大個PHYSICS先會勁..哈
我成日覺得PHYSICS勁D人會好有自己STYLE..*V*
好似愛因斯坦..>3<
印錯MANAUL都幾好..
下次唔駛印..哈哈哈
PHENOL呀!!
好彩未有硬塊係我隻手出現..哈
成個LAB好臭..--#
一路做實驗一路同MELANIE傾S.H.E..
好好聽呀S.H.E D歌!!!
我ESP.鍾意HEBE!!
煲完D熱水倒落CONICAL FLASK取暖好正..
不過做完實驗要洗手好似地獄咁..
凍到CRAZY..
有堂幾PS..正呀!
不過都要整EQ D東東..
分明就我D字令過智者D啦!! 哈哈哈 *V*
好想換左LIB隻KUROMI佢..
點解我唔係F.1-F.3..T0T
LUNCH係咁見到MS LEE..
同LYDIA左右搬黎搬去睇MS LEE..哈哈
MS VONG都應該見到..KAKA
好搞笑..XDD
成班好似搵明星咁搵MS LEE影相..
我真係覺得MS LEE靚女WOR..>3<
MS YEUNG今日都好似HIGH HIGH地..KA
FORM5,7話咁快就LAST DAY..
我果時LAST DAY都好似唔係好遠之前的事..
原來已經差不多整整一年..
很想NTH EVER CHANGE../.\
放學未搵到MR KWONG就要去EQ..T0T
阿燕話我著CHEM袍個樣PRO呀..呵呵呵呵呵
去到點知未有小朋友要教功課WOR..
跟住去睇圍棋班..
真係好高深WOR D TERM..--#
我淨係記得咩打二還一同埋死亡線失敗線實地線之類..
係咪真係比小朋友學GA!?
咁難..>0<
跟住教個坐唔定的女孩英文..
真係體力挑戰..
要同佢鬥拋波入KERORO帳篷..
仲要同佢鬥快搵字母磁貼..= =''
不過都幾好玩..哈哈哈
突然智商直下..XD
TMR唔駛旅行..呵呵呵
唔駛去蝴蝶灣食風實在是太好了..
放假啦放假啦放假啦!!! XDDD
打俾曉霖先..