Wing。白日夢女孩
暱稱: " -`' WING ﹍*◆
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近三個月尚無任何留言
 


2008 年 1 月 31 日  星期四   雨天

 

好開心呀..=]

有排唔駛上堂..呵呵呵

屯門7度..= =''

PHYSICS終於都有返D心機上堂啦..-V-''

YEAHYEAHYEAH..>3<

可能是頭兩堂沒有那麼睏的關係..XD

又有可能有歌聽的關係..哈

招SIR D CRAZY EXPT.真係好CRAZY../.\

係咪因為咁樣大個PHYSICS先會勁..哈

我成日覺得PHYSICS勁D人會好有自己STYLE..*V*

好似愛因斯坦..>3<

印錯MANAUL都幾好..

下次唔駛印..哈哈哈

PHENOL呀!!

好彩未有硬塊係我隻手出現..哈

成個LAB好臭..--#

一路做實驗一路同MELANIE傾S.H.E..

好好聽呀S.H.E D歌!!!

我ESP.鍾意HEBE!!

煲完D熱水倒落CONICAL FLASK取暖好正..

不過做完實驗要洗手好似地獄咁..

凍到CRAZY..

有堂幾PS..正呀!

不過都要整EQ D東東..

分明就我D字令過智者D啦!! 哈哈哈 *V*

好想換左LIB隻KUROMI佢..

點解我唔係F.1-F.3..T0T

LUNCH係咁見到MS LEE..

同LYDIA左右搬黎搬去睇MS LEE..哈哈

MS VONG都應該見到..KAKA

好搞笑..XDD

成班好似搵明星咁搵MS LEE影相..

我真係覺得MS LEE靚女WOR..>3<

MS YEUNG今日都好似HIGH HIGH地..KA

FORM5,7話咁快就LAST DAY..

我果時LAST DAY都好似唔係好遠之前的事..

原來已經差不多整整一年..

很想NTH EVER CHANGE../.\

放學未搵到MR KWONG就要去EQ..T0T

阿燕話我著CHEM袍個樣PRO呀..呵呵呵呵呵

去到點知未有小朋友要教功課WOR..

跟住去睇圍棋班..

真係好高深WOR D TERM..--#

我淨係記得咩打二還一同埋死亡線失敗線實地線之類..

係咪真係比小朋友學GA!?

咁難..>0<

跟住教個坐唔定的女孩英文..

真係體力挑戰..

要同佢鬥拋波入KERORO帳篷..

仲要同佢鬥快搵字母磁貼..= =''

不過都幾好玩..哈哈哈

突然智商直下..XD

TMR唔駛旅行..呵呵呵

唔駛去蝴蝶灣食風實在是太好了..

放假啦放假啦放假啦!!! XDDD

打俾曉霖先..


刊登時間: 2008-01-31 07:17 PM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | ... | 416 | »