今天比昨天好了一點點..
沒有那麼睏..
所以可以跑返學..哈哈哈
岩岩好入到黎打鐘..
真的超級早的說..=V=
可惡的早會..
又要看升國旗悶到爆../.\
中化揀左5個人出去討論..
我地負責睇..真好..*V*
UE..MR MORRIS同埋MS VONG來教DEBATE.. (怪怪的串法!?)
嘩..同平時上堂簡直兩回事..= =
我想MS LEE黎教呀..好靚女呀!! XDD
都唔似加拿大人GE,咁白似日本人多D WOR..-3-
雖然他們係咁抽人出去我好淆..
但係我覺得咁樣上堂氣氛好好多呢..哈
CHEM同PHYSICS已經進入熟睡狀態../.\
ESP.三堂PHYSICS..OMG
三堂真係好難捱..= =
看來要好好跟CHEM同PHYSICS書溝通溝通一下..
不然一QUIZ我就BYE BYE..哈哈
PHYSICS又調位..
又係同BENNY坐..
實在太有緣啦..哈哈
返到屋企終於要做殘酷的決定..
揀左系LUUU..
大致上都係果D..
廢事打..想知問我好了..= =
好驚呀..T0T
令人淆底的INTERVIEW../.\
更令人淆底的高跟鞋..
其實唔算高跟GE..斗零的說..
扭親就樣衰..
P.S. 做咩無啦啦CHEM有HW GA!? --#
人地本身諗住睇惡吻2同鬥牛要不要GA嘛..過份呢 