又到最開心的星期五啦..
呵呵呵呵 -V-'''
啦啦啦啦啦啦..實在太興奮啦!!
今日超想早走呢..
成日無上過堂一樣..哈
頭兩堂PMATHS MS YEUNG無返所以PS堂..
DO P MATHS DO到CRAZY左..= =
咁麻煩的..SIGH
UE../.\
LV5要星期三,五交剪報..
I WANNA CRY.. T0T
MR YK LEUNG好努力游說我們DROP了CHEM..哈哈
我覺得CHEM蠻好呀..XDD
我而家讀緊呢三科AL我都覺得有興趣GE..
係PHYSICS比較少姐..呵
最搞笑的是跟住係OFFICE撞到余SIR..
他問我同阿燕係咪要DROP CHEM..哈哈哈哈 -3-
LUNCH WITH LYDIA..
HAPPY HAPPY.. XDD
D COFFEE真係超有效..哈哈
PHYSICS單堂教左好少東東..=]
ASSEMBLY好快完咁GE..
個人拿MIC姿勢好搞笑..
串串地..哈
放學去校政坐談會..= =
好悶呢../.\
同PETER去大會堂睇下個什麼HKU唔知咩..
D東東同上次O DAY差唔多GE..
不過我想我聽完之後更加唔會揀ACCOUNT&FINANCE..哈哈
愈來愈近揀系..淆 =[
聽日終於可以返團契LU..呵呵
開心開心..=V=''
律政新人王2大結局啦..!!!!