好睏../.\
琴日又訓兩點..T0T
感動的是今天不用早起身..
可以訓到兩點..XDDD
今日主要都係睇PHY S.H.M...=V=''
大約溫完一課..好HAPPY =]
雖然前面D掂都未掂過的說..--# (還有親愛的CHEM..啦啦啦啦..= =)
狂聽TIAMO..哈哈哈
雖然我覺得呢首歌亞綸唔算唱得好好聽..
個超女唱得仲好聽D的說..
但係我好鍾意呢首歌WOR..*V*
可能係因為有幾國語言的我愛你..哈哈哈
覺得今日咁樣幾好..=V=
有時間寫到日記溫到書靈到修仲有煲歌..
最主要係有覺好訓呀嘛..呵
開始覺得留在家中就算無無聊聊都會是一種幸福的感覺..
成日忙忙忙好累..= =
我絕對覺得我喜歡的生活不會是現在的模式..
打返琴日篇日記先..-V-''
每個人都有自由選擇對別人的態度..
但是所帶來的結果卻沒有後悔的餘地..