除夕夜..XD
該是由於前一晚太夜訓的關係..
訓到兩點幾先起身..XDDD *V*
所以六點幾先到定福..呵
好凍好凍之下渡過..
OH NO..著左羽絨都完全無暖的感覺.../.\
隻手AGAIN凍到無哂知覺..Orz
我識玩大話骰啦..哈哈哈
搖骰盅好好玩呀..
真係開始厭厭地大格鬥..-3-
KAI組打邊邊呀...呵呵呵
真係唔駛擔心食唔食得哂..= =
一開蓋大家都好勇躍..哈哈哈
食到好飽..*V*
SALLY D爛GAG IQ QUES真係幾OH NO..
但仲OH NO的是鍾曉輝估唔到..哈
出現係我張CARD最多的字是高..--#
我發覺用木顏色寫字好高難度呢..
D字似幼稚園..哈哈哈
無玩到PSYCHO呀..
我想玩WOR..=V='''
我記得之前FORM5旅行玩到好搞笑..哈
謝謝佩琦的禮物..
我真的想說..在KAI組的日子很開心 =]
快點復興呀..*V*
我們的倒數KAI到爆..= =
電台倒數完我們才醒覺未倒數..
於是鍾曉輝拿左個鐘落黎較返早一分鐘..
再倒數..哈哈哈
KAI到爆..XDDD
玩到十二點幾走..-3-
總括而言很開心的一天..=]
THZ每一個同我講新年快樂的人..
如果親口說更好吧..

