頭暈頭暈頭暈../.\
一打開本書個頭就暈暈暈..= =
呆坐了這麼久都是STICK係COVALENT BOND..唉唉唉
對住個MON的時間比對住本書還要長.. (溫書時間加加埋埋都唔夠個半鐘..哈)
好興奮..飛輪海4/1/2008出新碟啦..呵呵呵呵
看惡吻2..-V-'''
期待亞綸的出現呀..
有無人知首片尾曲叫咩名呀..
把聲好似林依晨..!?
我決定要追埋惡吻2先..呵
終於KO了成本FOR ONE MORE DAY..
拖了超久的說..= =
好鍾意呢句"SOMETHING ALWAYS HAPPENING SOMEWHERE.."
當我們覺得自己好開心的時候在同一時間某一個地方總是有人在SUFFER中..
VICE VERSA啦..
我有時覺得自己會將情感放到很大吧..
總是把眼前的東西看得太重要了..
放眼看世界好多事都可以用全新的角度去看..-3-
回頭看時總是覺得自己當時是可笑無知..= =
我要學懂在悲傷時亦要保持微笑..*V*
新一年的目標..啦啦啦啦啦..呵
07年就快完..又新一年..
有種不捨得的感覺..
我開始留戀這一年..-3-
我不想我不想我不想長大..
我寧願永遠都笨又傻..
俾我再揀多幾多次我都係想當一個笨蛋不要當聰明人..-3-
當一個小女孩感覺很好..=]
留戀這種被疼愛的感覺..
過了這一年就要學長大了..
雖然依戀但不會再依賴了..
要寫下日記先..
本日記差唔多發霉ED..
對上一次寫日記原來已經是九月的事..= =
看返幾頁日記..
已經有點想哭..
我只可以說今年真的發生了好多事..唉唉 /.\