好支力呀../.\
好感恩到了星期五可以好好休息一下..T0T
PHY PRESENTATION告一段落了..
後悔沒有好好想一下葉樑提出的問題..
招SIR真係問返同一個問題WOR..OH NO ED
算..一個平時分我LET IT GO..哈
昨天ON DUTY嚇死我..
下次要用COUNTER D電腦都係望下後面比較好..Orz
心血少D都嚇瓜ED..
我地好乖咁幫YASMINE上哂D架..呵
終於都放假了..呵呵呵 XDDD
咁快就完左上學期LUUUU...
今朝我遲到左返但返到去都未齊人..= =
班會遊戲..好彩無玩TRUTH OR DARE..哈
X'MAS SERVICE..
林文軒跳舞真係好勁..哈 =V=
四社抽獎D禮物好有驚喜呀..KAKAKA
真係好實用呀..有掃把..=]
PETER唔帶聖誕帽呀!!! 過份呢..
完左SERVICE HEA下HEA下到PM..
出去食LUNCH..=V=''
其實食完班入面D野食已經飽飽地..哈
同LYDIA去食椰汁西米糕..MY FAVOURITE呀..呵
和她傾完計舒服好多..=]
返黎聽下D舊生講下MBBS D東東...
BACK HOME累到即刻訓著..-(00)-ZzZZzZz
TMR真的要這樣「載歌載舞」嗎..!?
我又想睇魔幻羅盤..- -''
惡吻2無我想像中咁好睇呀..T0T
不過首插曲好聽呀..裕樹好似換左人做WOR../.\
我還是比較喜歡鬥牛要不要..HEBEHEBE..呵呵呵
放假..溫書..去街..= =