體力透支..T0T
終於交了PHY PROJECT../.\
未試過KO一份PROJECT之後會像現在般鬆一口氣..
真的很複雜的一份東東..SIGH
琴晚為了PHY PROJECT破例一點幾先訓..
(升上中六之後除左生日果日之外未試過上課天咁夜訓呢..-3-)
THZ葉樑SO MUCH..=]
辛苦哂LYDIA同CYUI..-V-''
今朝起身我無啦啦一邊眼腫左..變左腫眼怪..嗚嗚
好似大喊完咁..但係大喊完會一邊腫一邊唔腫的嗎..!?
何況我琴日無喊過,臨訓又無飲水..--#
太神奇了..Orz
夜訓上堂無咩精神..
上CHEM釣下釣下魚咁..OH NO ED
LUNCH DO ORAL PRACTICE HELPER..
俾個FORM4仔叫我姐姐..超級老../.\
原來自己果陣時DISCUSSION都幾KAI..哈哈哈
而家睇返人地DISCUSS感覺新鮮..
KO DISCUSSION先食LUNCH..
小食部無哂野食咁滯..OMG
求其KO LUNCH算數..
原來傳說中那個拍攝對象是個男孩..
為什麼我一直覺得係一個女孩..!?
3堂PHYSICS TAS..
好眼訓呀..盡了全力睜開雙眼不睡覺..=V=''''
個法碼搵笨GA..又話10GRAM結果都唔係GE!!
又要量過..真OH NO..
終於知道原來LINEAR REGRESSION個PROGRAM原來咁有用GA!!! XDDD
PETER講解完我O爆了嘴LOR..
好正呀..=V=''
第一次覺得可以咁神奇..*V*
今日第一次見識到傳說中LIBRARY香香王子的香味..哈哈哈 -V-
渴睡症發作..NAPPING一下先..
要到星期六晚先有覺好訓..T0T
OMGGGGGG..=[