星期六是很漫長的一天..
我十點鐘就起了身..
十點半食了LUNCH..=O=
跟住返學校傾PHYSICS../.\
同LYDIA傾傾傾..
好頭痛呢..
D PHYSICS真的不太懂..
後來變了傾電話..哈哈哈
UNRESERVED LOVE好聽呀..=]
偷個空檔時間去打俾曉琳..
好開心呀..
沒有見一個星期有多她還記得有我這個雞翼姐姐..呵
是不是我把聲太易認..!?
她一認就認到出黎..HEHE
傾完PHYSICS大概兩點多了..
返加油站..
無啦啦聽一堂的感覺古古怪怪的..
我真的覺得自己聖經知識真的很貧乏..
崇拜..我真的好耐無試過一次認認真真全次返崇拜啦..
唱詩的感覺蠻好..
其實平時看見敬拜隊唱詩沒有什麼特別的感覺..
係今次因為PHYSICS同CYUI一組..
先看見敬拜隊練習,準備..
可能只是短短三首歌的時間..
但是背後付出的時間其實真的值得我們去欣賞..
不過可惜其實之後都無咩機會可以返到崇拜呀...=[
還有講道說的將臨期..
我覺得自己遺忘了X'MAS的真正意義..
更不用說是將臨期了..(其實我是第一次聽..)
返完崇拜個人平靜左好多..=]
只不過..由於實在太多個鐘頭無野食..
所以係十分之肚餓..
嗚嗚嗚 T0T
返團契..查經...
我地小小組最多人..哈哈哈 *V*
JOYCE好興奮..
我記得我地上次係咪查過不可含怒到日落那段..!?
我鍾意讀書不單只為自己這個觀念..
感覺上有大一點的動力去PUSH自己去溫書..=V=''
大家加油呀..要變做新人..XD
夜晚食完飯行左陣玩具反斗城..
好想買大格鬥..好貴呀!!
但我買左返屋企其實無人陪我玩../.\
對住空氣自己玩麼..!?
想行下大眾..可惜無時間..
我最喜歡行書局...*V*
可惜我阿媽最喜歡買衫..-O-
WT A PITY..
買咩聖誕禮物好呢..!? =V=''''
我要特別D GE..XD