Wing。白日夢女孩
暱稱: " -`' WING ﹍*◆
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近三個月尚無任何留言
 


2007 年 12 月 8 日  星期六   晴天

 

星期六是很漫長的一天..

我十點鐘就起了身..

十點半食了LUNCH..=O=

跟住返學校傾PHYSICS../.\

同LYDIA傾傾傾..

好頭痛呢..

D PHYSICS真的不太懂..

後來變了傾電話..哈哈哈

UNRESERVED LOVE好聽呀..=]

偷個空檔時間去打俾曉琳..

好開心呀..

沒有見一個星期有多她還記得有我這個雞翼姐姐..呵

是不是我把聲太易認..!?

她一認就認到出黎..HEHE

傾完PHYSICS大概兩點多了..

返加油站..

無啦啦聽一堂的感覺古古怪怪的..

我真的覺得自己聖經知識真的很貧乏..

崇拜..我真的好耐無試過一次認認真真全次返崇拜啦..

唱詩的感覺蠻好..

其實平時看見敬拜隊唱詩沒有什麼特別的感覺..

係今次因為PHYSICS同CYUI一組..

先看見敬拜隊練習,準備..

可能只是短短三首歌的時間..

但是背後付出的時間其實真的值得我們去欣賞..

不過可惜其實之後都無咩機會可以返到崇拜呀...=[

還有講道說的將臨期..

我覺得自己遺忘了X'MAS的真正意義..

更不用說是將臨期了..(其實我是第一次聽..)

返完崇拜個人平靜左好多..=]

只不過..由於實在太多個鐘頭無野食..

所以係十分之肚餓..

嗚嗚嗚 T0T

返團契..查經...

我地小小組最多人..哈哈哈 *V*

JOYCE好興奮..

我記得我地上次係咪查過不可含怒到日落那段..!?

我鍾意讀書不單只為自己這個觀念..

感覺上有大一點的動力去PUSH自己去溫書..=V=''

大家加油呀..要變做新人..XD

夜晚食完飯行左陣玩具反斗城..

好想買大格鬥..好貴呀!!

但我買左返屋企其實無人陪我玩../.\

對住空氣自己玩麼..!?

想行下大眾..可惜無時間..

我最喜歡行書局...*V*

可惜我阿媽最喜歡買衫..-O-

WT A PITY..

買咩聖誕禮物好呢..!? =V=''''

我要特別D GE..XD


刊登時間: 2007-12-09 09:43 PM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | ... | 416 | »