MERRY X'MAS呀..
遲左一日TIM../.\
放左假之後睡眠時間仲短左..
連續兩晚都三點先訓起身迷迷糊糊的..
呢幾日都過得幾充實呀..
22號..冬至呢..
星期六OF COZ係返教會..哈
我們的「載歌載舞」真的超級KAI呢..
連我地自己都覺得唔好笑..T0T
係張俊個滄海一聲笑笑得出..其他真係笑唔出..= =
彭春權的表演令人印象超深刻..哈哈哈
我幾欣賞最後果組..好俾心機呢..抵讚!!
都係無開到組..我感覺上好耐無開過組LUUU../.\
唔知係咪因為我依排成日無返..T0T
我要開組開組開組!!
23號呢..一訓到下午先起身..XDDD
難得有一日休息超感動的說..呵
無咩MOOD去溫書..--#
24號出街WITH DERRY..
我都係第一次同人並排行要抬高頭望..都算破紀錄..= =
THZ U SO MUCH =]
給了我很開心的一天..
我會對你改觀的..XD
這是我第一次這麼希望真的能與一個人當一輩子朋友..
可能之前就算同FRIEND分開都大家都仲一齊係香港卦..
所以無咩特別感覺..
但而家真係開始覺得唔捨得..
我不會忘記這麼的一個好朋友的..=]
第日返黎要搵我GA..哈哈
夜晚報佳音..叫到把聲沙沙地..哈哈
跟住本來諗住睇楊丞琳GA..
點知十一點都未黎WOR..T0T
睡魔呼喚所以都係唔等LU..
ANYWAY THZ張俊肯陪我癲左咁耐..
搞到咁夜唔好意思../.\
25號同屋企人去睇燈飾..
買左好多野..呵
又是開心的一天..KAKA
返到屋企真係有筋疲力盡的感覺..
不過買完野好滿足..哈哈..SHOPAHOLIC呢..*V*
至於今天..就和我壞了已經幾天的電腦搏鬥!!!
話說部腦唔知點解成日重新開機..T0T
部機先買左年幾..但CALL廠個D人黎都要有排等..
所以難得有一日係屋企就整下部腦..
搞搞下好似WORK WORK地..= =
不過真係KO未我就真係唔知WOR..
我D電腦知識極度貧乏的說..
NEVER MIND啦..用到就得..--''
不過同電腦搏鬥完仲有一大堆書同埋EQ SCHOLAR D東東要搏鬥..T0T
我的天為何總下著雨..!! = =
真傷心..怎麼會這麼多事要做!?
加油加油加油!! =V='''