好開心好開心好開心呀..哈哈哈哈
今日喉嚨仍然有點唔舒服..
THZ GOD UE ORAL PRESENTATION開到聲..哈
不過俾MR LEUNG話我講得太慢..= =
PRESENTATION太慢都係第一次..咳唔唔唔唔
中化好認同呀..
女仔重視的是感覺LOR..=]
最少我一定係咁諗..哈
ASSEMBLY無國界醫生D東東..
好少可ASSEMBLY我咁專心呢..
好像有點白痴,但我真的聽見別人的情況很想哭../.\
幸好忍得住..唔係真係樣衰爆.. 
PHYSICS今日都有兩組PRESENT..
冤家果組真係好高深..-O-
陳彥霖果組好搞笑..哈哈
聽日到我地啦..淆淆淆淆呢..
希望唔好咁多QUES..*V*
ON DUTY上哂D架沒事幹整南瓜..呵
真係好清閒..XD
PMATHS終於見識到鍾曉輝個口之大..
連水樽都放得入..= =''
佩服佩服..
放學魚蛋姐姐玩大格鬥../.\
我有D厭厭地無咩興趣玩..
無得TEA呀..餓死ME啦..!!
遲左少少到屯門醫院..
要做HELPER幫手..
戴聖誕帽..=V=''
好正呀!! 超級浪漫的感覺.. *V* (後面果PART而已..)
雖則好多小朋友在場的說..
有泡泡噴出黎..有射燈..仲要係夜晚WOR..
超有FEEL..
成間玻璃屋都係氣球..
好棒呀..=]
最後完左成個活動我地將D氣球全部放生哂..
看著很多很多氣球慢慢地升上天空..
和月亮愈來愈近..(視覺上吧..)
自由自在的飛去..超興奮..*V*
好HIGH呀..
好耐未試過由心底裡發出真正的笑容..=V=
看到緩緩的在升上天空的氣球就令我很快樂..
打從心底裡笑出來..
勾左手指尾要戴就要戴聖誕帽GA啦..哈哈哈
如果和喜歡的人一齊睇咁正的畫面感覺仲正..=]
最慘係而家無喜歡的人..真頹 = =
想幻想下都無得TIM..哈哈
等下先啦..XD
開心開心開心..十級開心..*V*