難得星期日都要早起身.. 
見有時間多就紮左個髻先出門口..XD
蘇雞讚我紮髻可愛..呵呵呵 *V*
又要搭輕鐵轉西鐵轉地鐵..
有D後悔TIM..早知申請返張學生個人八達通..
有半價慳返好多..T0T
去返龜他們上次浸禮那間教堂..
午堂崇拜..十一點是午堂..=[
我還是比較喜歡活力崇拜..
我今日崇拜到後半段已經差不多睡著了..-3-
間教堂超級凍的說..
LYDIA同阿燕係咁話D小朋友好得意呀..
雖則我都覺..呵
崇拜完左去了飲茶..
兩點先食LUNCH..=V=''''
同琴日岩岩相反../.\
有點怪怪的感覺呢..
總是你眼望我眼..有些時候DEAD AIR ED..
成程都是在說EAS的東東..=.=''
CITY U都是CU..=]
我想行下街呀..
但個個都話要返屋企做功課..嗚嗚
PAGE ONE呀...
返到屋企五點多了..
放棄ED DO HW..
但是想玩電腦部腦卻DOWN了..
無啦啦狂自動重新開機..
仲要係毫無先兆果隻..
又要我再重裝先用得..
岩岩先裝完WINDOWS..OMG!!
MS OFFICE同MSN都未裝我就走左黎打日記..哈哈哈
有排裝返哂D野../.\
天亡我也..OH NO ED..
HELP ME PLX..
打返哂D日記先..=V=