JOYCE生日快樂呀..
今日成日無咩點上過堂..
MR LEUNG無返唔知做咩..-O-''
很多人病了..
MS LEUNG把聲仲係沙沙地..
冤家都咳緊..
大家都要快D好返呀..*V*
幫你們代禱..呵..
CHEM QUIZ好低分呀..
雖然無溫書EXPECT了會低分..
但收到卷都係有D唔開心 =[
(仲要俾串咀怪串呀!!真係雪上加霜../.\)
加上今堂CHEM又聽唔明WOR..
真係對CHEM心灰意冷..-O-
唉唉唉..
算..我有頑強的鬥志加埋樂觀的心..呵呵呵
LUNCH練集誦..-V-'''
真係日日食北海道食到厭哂..
星期三要七點九返到學校..
對我黎講應該係一個紀錄WOR..=.='''
PHYSICS三堂差唔多無教過書..
係派返份QUIZ同功課同埋聽下谷太做PROMOTION..哈哈哈
到了放學心情好返好多..=V=
KAKA..
練舞好困難..=O=
星期三速戰速決了它好了..
再拖我會累死..--#
返到屋企先黎頭痛..
想溫下書都腦袋空空..
算..我而家訓覺去也..-3-