人氣:13515
2007 年 11 月 6 日 星期二 晴天
琴日好唔想返學但醒左訓唔返..
所以拖到差唔多九點先返學..
遊魂中渡過上課時間..
捱到琴日終於都係要睇醫生..OMG
一直都唔想睇因為食完藥會勁眼訓..
食完D藥傷風好好多但真係超級眼訓..
SPECIAL SCHOOL TIME都覺得好難捱呀..
不自覺的會閉上了眼睛..
個腦LOAD得超慢似56K..-V-'''
愈是病愈是覺得自己好軟弱..
很無力的感覺..
很想變得堅強但改不了依賴..
沒有精神去做任何事..
很頹呀../.\