今朝訓到唔願起身..
落到樓下望一下個鐘已經八點6-7分到..OH NO ED..
極速行返學..(我是不會為了不遲到而跑返學的..哈哈..)
結果係08:09:42拍卡..XDDD
幸好沒有遲到..呵呵
成日唔知點解係咁咳咳咳..
聲都變埋..沉了的聲音..係咪應該好磁性..XDDDD
SPECIAL SCHOOL TIME兩堂先一個鐘超快就過了...
CHEM..終於明了那個問題..=V=''
其實我係思考緊的時候就會皺眉頭呀..
算是小習慣吧..哈哈
我蠻想知道乒乓波點樣可以講到BONDING呀..
原來我個樣好有專心聽書的感覺..多謝哂呀..-V-'''
無驚無險又到一點..哈哈哈..
放學是最棒的一刻..
聽日聽GREEN CHEM..
有點點後悔呢..實在不想早起...
THX串咀怪教我整歌..之前窒下窒下咁..=V=''
在家有空又破例煲了劇..誘惑太大了..XDD
公主小妹..
情節真的有點不合常理呢..
不過就浪漫感覺來說這個還不錯了..-V-''
還有終家大結局呀..
點解終家將D無謂情節拖得咁長但又將D重要的情節CUT到咁短..
哈哈..最後果度直情係飛輪海對打...XDDDDD
吳尊點都令仔過大東啦...*V*
雖然我看了終家之後對大東印象好了不少..哈哈
播完終家之後會播惡吻2呢..
又要追多一套電視劇..KAKAKA..
十月好似過得好快咁GE..話咁快就廿幾號..
一諗起CHEM連QUIZ都可以咁多野溫就OH NO ED...Orz
加油加油!!
EQ SCHOLAR收左..好野..呵...=V=
上次個小朋友超可愛呀..XDDD