Wing。白日夢女孩
暱稱: " -`' WING ﹍*◆
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近三個月尚無任何留言
 


2007 年 10 月 24 日  星期三   晴天

 

今朝訓到唔願起身..

落到樓下望一下個鐘已經八點6-7分到..OH NO ED..

極速行返學..(我是不會為了不遲到而跑返學的..哈哈..)

結果係08:09:42拍卡..XDDD

幸好沒有遲到..呵呵

成日唔知點解係咁咳咳咳..

聲都變埋..沉了的聲音..係咪應該好磁性..XDDDD

SPECIAL SCHOOL TIME兩堂先一個鐘超快就過了...

CHEM..終於明了那個問題..=V=''

其實我係思考緊的時候就會皺眉頭呀..

算是小習慣吧..哈哈

我蠻想知道乒乓波點樣可以講到BONDING呀..

原來我個樣好有專心聽書的感覺..多謝哂呀..-V-'''

無驚無險又到一點..哈哈哈..

放學是最棒的一刻..

聽日聽GREEN CHEM..

有點點後悔呢..實在不想早起...

THX串咀怪教我整歌..之前窒下窒下咁..=V=''

在家有空又破例煲了劇..誘惑太大了..XDD

公主小妹..

情節真的有點不合常理呢..

不過就浪漫感覺來說這個還不錯了..-V-''

還有終家大結局呀..

點解終家將D無謂情節拖得咁長但又將D重要的情節CUT到咁短..

哈哈..最後果度直情係飛輪海對打...XDDDDD

吳尊點都令仔過大東啦...*V*

雖然我看了終家之後對大東印象好了不少..哈哈

播完終家之後會播惡吻2呢..

又要追多一套電視劇..KAKAKA..

十月好似過得好快咁GE..話咁快就廿幾號..

一諗起CHEM連QUIZ都可以咁多野溫就OH NO ED...Orz

加油加油!!

EQ SCHOLAR收左..好野..呵...=V=

上次個小朋友超可愛呀..XDDD


刊登時間: 2007-10-24 05:59 PM     [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | ... | 416 | »