今朝發了一個很棒的夢..
其實呢D係咪日有所思夜有所夢呢..!? XDD
難得早了一點點返學校..
咁岩撞見了..*V*
偶然見到才覺得特別興奮..KAKAKA..=V=
ASSEMBLY講捐血又是那段片...
見到個針筒都覺得好可怕..==#
都係遲下先算..等我儲夠勇氣先啦..呵呵
PHYSICS永遠ASSEMBLY過後都無左半堂...
唉唉../.\
而家有點兒後悔..
不過這樣有一種似曾相識的感覺..-V-''
UE..唔清楚做過D咩..=.=
淨係看見寶寶個BIO LAB REPORT都驚...
長到咁的地步..
CHEM的LAB REPORT真的好很多..
我很慶幸自己讀PURE MATHS..哈哈
同冤家研究了一大堆KAI野..
搭輕鐵溫住附加數去吉野家食力康蛋..*V*
(唔明點解係正常..哈哈哈..明先奇..)
有接近兩堂時間完全開唔到聲..
但之後又講到野..神奇..=.='''
我唔要呀..啞了兩堂會瓜...-O-
LUNCH二人世界WITH冤家..
成功忍口沒有買甜品食..XDDD
YASMINE無返..所以LIB D野得返我同埋兩個FORM4去做..
我記得她們的名字啦..好勁呀..呵呵呵呵
KAI爆的玩叮叮..=V=
無書可以包真頹..變了在吹水..哈哈
不過留在LIB也不錯呀..嘿嘿..
P.MATHS派返份QUIZ..
INJECTIVE果題個ANS真係諗唔到WOR..
不過倒轉諗就諗到LOR..但問題係我點諗到要倒轉諗呢...=O=
仲有D CARELESS野..
P.MATHS要求高好多呢..
我會成日漏寫D東東..-.-''
放學又ON DUTY..
MS WONG很早就走了..
得返我呆坐一堂咁耐..-O-
( 因為兩個FORM4有第九堂../.\ )
有三個著便服的男生行左入黎..大搖大擺咁行返出黎...Orz
我認得有一個係之前我地SCH LOR..
搞到全個LIB GE人都望住佢地..OH NO ED..
無無聊聊吹水中渡過了兩小時..
我真係覺得唔駛包書LIB的工作變得很沒有意義..哈哈哈
叮叮叮叮好好玩..=V=
好唔想早起身呀...