發了一個好古怪的夢呀..
夢裡面我去左一個好陌生的地方..
去問路啦..點知被打劫但我死都不肯交出銀包..哈哈哈
跟住被切傷了跟住唔駛去醫院可以繼續行街...
超騎呢...-O-''
我好少發夢記得咁清楚..哈哈哈..真古怪...
朝早忽發奇想..
突然想吃茶果..誰知放學回到家中真的有茶果出現了..!!
咁搞笑GE...=O=''
我沒有告訴任何人WOR..但就出現了..哈哈
等我下次想見邊個都係腦海度諗下先..
話唔定下一秒鐘就會係我面前出現左...XDDD
MAGIC...-V-'''
返到學校八點零九分..好準呀..呵 *V*
八點十分五十九秒拍CARD會點呢..!?
DAY C早會永遠都是最討厭..
我又放左書包係DT ROOM..哈哈
聽SPORTS DAY "SHARING"..=.=''
超勁的英文...
年年都係果D野聽黎都哂氣...-O-''
中化..有句我覺得好有意思GA..
句野類似係咁:「雖然明知係唔岩都會繼續做..」
我成日都係咁GA WOR..
基本上我是會將情感凌駕於理智之上...XDDD
枉為一個SCIENCE STUDENT..KAKAKA...
咦..串咀怪難得中化堂咁冷靜..-V-'''
仲有呀..
無啦啦上上下堂有隻曱甴用高速向我衝來..嚇到呆左...=O=''
MS LEUNG話我咁點讀醫呀...哈哈
雖則我想讀藥劑多D..但都要上解剖學WOR..
所以都有道理WOR..-V-''
但點克服D無啦啦出現同埋失驚無神衝過黎GE驚嚇...!?
GOOD QUES...=.=''
冤家話左俾我知一件好OH NO的事..
為什麼她次次都撞見..!? ==#
太不公平...OMGOMGOMG..
UE太棒了..
好彩MR LEUNG唔記得我個名唔會叫我...XDDDD
好好玩呀..同冤家瘋狂的笑..*V*
CHEM堂余SIR唔教書俾我地睇D NOTES之類..
問了琴日搞到我很迷惑的問題..
如果係咁真係會零左..所以中間一定有野唔岩啦...=.='''
兩堂CHEMISTRY DISCUSSION..
令我對CHEM重獲熱誠..XDDD
上次教完ATOMIC STRUCTURE之後開始麻麻地熱愛CHEM..
因為好鬼多野要背...==#
而家仲勁..直情唔明D ENTROPY..哈哈
LUNCH寶寶同JOYCE要同周俊食..
所以我同冤家二人世界..
終於去了冰室LUUUU...呵呵呵 *V*
D野食OK不過坐得幾舒服WOR..
超搞笑..成間冰室都係女仔...=.='''''
還有金暹邏的椰汁西米糕作飯後甜品..好滿足呀...XDD
有點衝動去玩鞦韆..哈哈哈..
礙於我著緊裙..算數...-V-
三堂PHYSICS..半睡半聽書狀態啦..
無聊得滯搬走冤家個書包..哈哈哈..
智者撥頭髮個動作超OH NO...=.=''''
KAI爆左..
破左例TIM...煲了公主小妹CH.5...呵
LYDIA妹今日都有問我睇左未..我竟然答未..
作為吳尊的FANS的我真的有點失敗...-.-''
所以今日得閒就KO左佢...超級好睇呀!!
好衰呀個管家遲幾十秒去咪好LOR...
真係好有童話故事FEEL呀個情節..哈哈哈
收到LCCI張ADMISSION FORM LUU..
11/22 6:00P.M.@觀塘唔知咩鬼野中學..
我有預感我會過一個極度忙碌的生日...=.=''''
難得我ONLINE又走左去做功課..嗚嗚嗚 T﹏T
算..加油加油..!! XDDD


今日看報紙見到的..-V-'''
MAC機梳化一張..XDDDD

有些感覺變了 才記起 每次我都在笑
追憶來到這完了 快樂卻不知曉 我竟哭了 (江若琳@你不在了)
別期待 無法去實現的承諾
就算 愛過 (F.I.R@愛過)
擁有了 同時也失去什麼
而眷戀 原來會帶來軟弱 (張韶涵@不想懂得)
丟掉用不到的傷心 舊回憶
只要在你身邊 我就省掉思念
也許 一待就永遠 (飛輪海+S.H.E@新窩)
最近喜歡的幾句歌詞...-V-'''