有點眼訓...
做功課所以遲左訓..OMG
而家同冤家調轉左..
到我係咁見到...XDDD
可能是改了時間返學..-V-''
改得好呀..*V*
PHYSICS有陀螺呀...哈哈哈
我細個都有一個...有音樂的說...超白痴...=V=
CHEM4堂實驗..好感動呀
余SIR放左個小息俾我地落去食雪糕...KAKAKA
成班做做下實驗落哂去食雪糕..
都幾搞笑..哈哈
上返去個落左PHENOLPHTHALEIN GE SOLUTION已經變左淺紫色...==#
好失敗下..分唔到佢係COLOURLESS定係VERY PALE PINK..-O-'''
差唔多GE...><"
LUNCH寶寶JOYCE同FORM1食..
所以得我同冤家..二人世界AGAIN..係咪好開心..!?
原來近得冤家多的人都會有一個共通點...呵呵
話唔定冤家自己都係咁所以會傳染人..哈 *V*
聽完令到我好有興趣..
好似好刺激咁..但係我會淆淆地..=V=
PURE MATHS...-V-'''
唯一一科我聽得明同埋識得做...=.='''
不過如果六十幾分就A到..可能到時我做卷都會勁唔夠時間做...
而家先星期二JA..幾時得黎星期五...!?
多功課到暈...=O=''''
又要討厭的PE了...
MOLLY呀..我沒事了..
你幾時有見過我嬲人..!? (除左一個..哈哈哈哈..)
呵呵呵呵...*V*