中秋節快樂呀...-V-'''
整天都很有HOLIDAY MOOD的說...呵呵呵
有點美中不足是又是一天DAY C呀...又要暴曬..==#
昨天下完大雨今天地下濕漉漉的..
弄得我本CHEM書和書包都濕掉了...可惡呀....
趕唔切係八點五分之前返學校..無得開LOCKER...=O=
聽到黃巧兒她們說普通話...真的超勁的說...
原來蘇雞也有看公主小妹呀...仲要睇得快過我..*V*
實在太太太太太太太有TASTE啦..呵呵呵
吳尊太靚仔啦...WAKAKAKA..
讚讚讚讚..呵
我覺得中化D東東好沉悶呀...
雖然我覺得MS LEUNG教得已經好好..
可以將D好悶的東東講得無咁悶...
但是我對那些文化一點興趣也沒有呢...Orz..
原來真係有個獒字...*V*
UE又是ORAL野...=.=''
冤家和我都是亂黎的...哈哈哈哈
篇野好有趣..真係每天KAI笑15MIN似精神崩潰多過似健康D WOR...=V=''''
CHEM兩堂KO左1課...
不過呢課比起之前真的易了很多..-V-''
我不大想要功課呀...嗚嗚嗚嗚
中秋佳節應該放鬆一下下嘛..不要被功課堆埋沒了...=V=
原來我們班這麼多人PHYSICS拿A...CHEM反而少D...-O-''''''
無驚無險的又到了LUNCH..
終於有一天是可以出去食飯的...呵呵呵
好感動..*V*
可惜回來又有三堂PHYSICS...==#
我的心已經飛左返屋企煲劇去也...OH NO..../.\
3堂好漫長..等極都未落堂的樣子...
放學去左HALL練過兩日個ASSEMBLY...
D音響好震撼...震撼到可以震穿耳膜...=O=
返左屋企煲左幾粒鐘劇..
難得我ONLINE呢...呵呵呵
跟住GOGOGO蝴蝶灣...-V-''
三子塔在車上玩KAI子式接龍..哈哈哈...
我覺得自己好有爛GAG天份....=V='''''''
我認不出那把聲是華DEE呢...@.@
其實我係電話把聲認得出係邊個的得一兩個...KAKA...XD
行左好遠好遠我們終於找到落腳點...*V*
幸好不用玩水..
個月亮好靚呀...衰在有點雲....>﹏<
彤彤整左個KAI字同埋個火柴人...哈哈哈
我終於知道咩叫ART勁人...-V-'''''
整晚都是傾下計的樣子..哈哈
猜包剪拳這方式有點無聊... *V*
看到D蠟燭燒呀燒...=O=''
我很怕周遭的環境這麼黑..但更怕燒得好行GE火...哈哈
夠哂矛盾...-V-'''
不知道為什麼..到蝴蝶灣會令我不斷回想起以前的事...=.=''''
正確點不是蝴蝶灣...是附近那個輕鐵站的問題....-O-''''
我們之後去了食糖水...大家都有點訓著了的感覺...哈哈
同蕭B華DEE一架車...我好似有D無聊...
搭三個站ONLY..=V=''
一個人在靜悄悄的街道感覺很正的說...
D舖頭關哂..得返7-ELEVEN..哈
先不要管危險不危險的問題...*V*
我有時候覺得一個人會比較快樂...=.=''
真是有點兒孤癖...==#
返到屋企兩點幾...三點幾訓覺...KAKA...
我愈夜愈精神...-V-'''
到底我想怎麼樣....=.='''
JUST FOCUS ON STUDY...MAYBE BETTER...><"