Wing。白日夢女孩
暱稱: " -`' WING ﹍*◆
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近三個月尚無任何留言
 


2007 年 9 月 25 日  星期二   陰天

 

中秋節快樂呀...-V-'''

整天都很有HOLIDAY MOOD的說...呵呵呵

有點美中不足是又是一天DAY C呀...又要暴曬..==#

昨天下完大雨今天地下濕漉漉的..

弄得我本CHEM書和書包都濕掉了...可惡呀....

趕唔切係八點五分之前返學校..無得開LOCKER...=O=

聽到黃巧兒她們說普通話...真的超勁的說...

原來蘇雞也有看公主小妹呀...仲要睇得快過我..*V*

實在太太太太太太太有TASTE啦..呵呵呵

吳尊太靚仔啦...WAKAKAKA..

讚讚讚讚..呵

我覺得中化D東東好沉悶呀...

雖然我覺得MS LEUNG教得已經好好..

可以將D好悶的東東講得無咁悶...

但是我對那些文化一點興趣也沒有呢...Orz..

原來真係有個獒字...*V*

UE又是ORAL野...=.=''

冤家和我都是亂黎的...哈哈哈哈

篇野好有趣..真係每天KAI笑15MIN似精神崩潰多過似健康D WOR...=V=''''

CHEM兩堂KO左1課...

不過呢課比起之前真的易了很多..-V-''

我不大想要功課呀...嗚嗚嗚嗚

中秋佳節應該放鬆一下下嘛..不要被功課堆埋沒了...=V=

原來我們班這麼多人PHYSICS拿A...CHEM反而少D...-O-''''''

無驚無險的又到了LUNCH..

終於有一天是可以出去食飯的...呵呵呵

好感動..*V*

可惜回來又有三堂PHYSICS...==#

我的心已經飛左返屋企煲劇去也...OH NO..../.\

3堂好漫長..等極都未落堂的樣子...

放學去左HALL練過兩日個ASSEMBLY...

D音響好震撼...震撼到可以震穿耳膜...=O=

返左屋企煲左幾粒鐘劇..

難得我ONLINE呢...呵呵呵

跟住GOGOGO蝴蝶灣...-V-''

三子塔在車上玩KAI子式接龍..哈哈哈...

我覺得自己好有爛GAG天份....=V='''''''

我認不出那把聲是華DEE呢...@.@

其實我係電話把聲認得出係邊個的得一兩個...KAKA...XD

行左好遠好遠我們終於找到落腳點...*V*

幸好不用玩水..

個月亮好靚呀...衰在有點雲....>﹏<

彤彤整左個KAI字同埋個火柴人...哈哈哈

我終於知道咩叫ART勁人...-V-'''''

整晚都是傾下計的樣子..哈哈

猜包剪拳這方式有點無聊... *V*

看到D蠟燭燒呀燒...=O=''

我很怕周遭的環境這麼黑..但更怕燒得好行GE火...哈哈

夠哂矛盾...-V-'''

不知道為什麼..到蝴蝶灣會令我不斷回想起以前的事...=.=''''

正確點不是蝴蝶灣...是附近那個輕鐵站的問題....-O-''''

我們之後去了食糖水...大家都有點訓著了的感覺...哈哈

同蕭B華DEE一架車...我好似有D無聊...

搭三個站ONLY..=V=''

一個人在靜悄悄的街道感覺很正的說...

D舖頭關哂..得返7-ELEVEN..哈

先不要管危險不危險的問題...*V*

我有時候覺得一個人會比較快樂...=.=''

真是有點兒孤癖...==#

返到屋企兩點幾...三點幾訓覺...KAKA...

我愈夜愈精神...-V-'''

到底我想怎麼樣....=.='''

JUST FOCUS ON STUDY...MAYBE BETTER...><"


刊登時間: 2007-09-25 08:24 PM     [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | ... | 416 | »