難得一個星期有兩日可以一覺返天亮..=V='''
超級正呀..
呢個就係我決定唔去UST O DAY GE原因..
因為想訓多一日..哈哈
我明明知道我不應該在意..
但我卻又真的因為這樣而不開心..><"
我很想完全唔睬佢..但我又辦不到...
我很介意很介意很介意...>﹏<''''''
無返到崇拜..
返到去仍然感到心情低落..唉唉 =[
見到寶寶就覺得有點想哭...-O-''
跟她傾訴的感覺好好.. *V*
寶寶陪左我完成左一件我想完成好耐的事..呵呵呵 (放心..我地無破壞工物...KAKA..)
完成左之後兩個KAI婆就落荒而逃..XDDDD
上返去查經的時候心情也是低落狀態...-O-
但我不想完全不說話而令到其他問我怎麼了..
所以很少說話吧...
唉...是不是過去了就可以當無事發生...==#