下雨下雨..=.=''
我不喜歡下雨....-O-
條河漲到好高..仲變左泥一樣的顏色...OH NO..
好神奇呀..
我出門口果陣屋企個鐘係八點零五分..
返到學校望下個鐘又係八點零五分...有無快咁多呀..==#
第一日拍CARD感覺怪怪的../.\
常常都唔記得拍CARD..
早會看那個30人31足的VIDEO..-V-'''''
好勁呀..點可以咁齊...
MS WAI要我地看到粒珠就諗起自強不息..
我看到只是諗起金魚缸底D石...哈哈哈
我仍然不大適應新的男女班長...
好有TENDENCY就會諗返MELANIE同李健揚...=.=''''
PS乘二..*V*
呵呵呵呵...正呀
HEA就過左...KAKA...
我而家終於明白點解魚蛋會話那是變態的東東...=O='''''
聽日就係中秋啦WOR... =]
有無人可以話我知而家決定左點未...-.-''
CHEM Q&A...
終於搞清楚果個CONFUSING GE PERIODIC TABLE..
原來打錯字...==#
LUNCH WITH冤家寶寶...
又是一天翠寧..
OH NOOOOOOO....=.=''
聽日終於有得出去食飯..我期待已久..*V*
落雨但我地三個人都無帶傘..
好彩撞到MELANIE魚蛋VV人AU..呵呵呵
THANKS哦...-V-
本身諗住去CALC整埋過幾日ASSEMBLY D東東..
但我唔記得左E-CLASS個PW...算...=.=''
中化好多NOTES...好多野讀的樣子...
放學我都覺得自己好勁..
竟然將條LOCKER KEY放左係LOCKER入面LOCK左...
好彩我有條KEY放係阿燕度...-O-
我想也許當朋友會舒服一點...起碼我不用去想相信不相信...@.@
P.S. 讀PHARMACY有咩唔好...=.=''''''''''
P.P.S. 冤家用粉紅色筆寫信是不是想和我絕交...KAKAKAKA....
寫信真係有FEEL D..呵