Wing。白日夢女孩
暱稱: " -`' WING ﹍*◆
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近三個月尚無任何留言
 


2007 年 9 月 24 日  星期一   雨天

 

下雨下雨..=.=''

我不喜歡下雨....-O-

條河漲到好高..仲變左泥一樣的顏色...OH NO..

好神奇呀..

我出門口果陣屋企個鐘係八點零五分..

返到學校望下個鐘又係八點零五分...有無快咁多呀..==#

第一日拍CARD感覺怪怪的../.\

常常都唔記得拍CARD..

早會看那個30人31足的VIDEO..-V-'''''

好勁呀..點可以咁齊...

MS WAI要我地看到粒珠就諗起自強不息..

我看到只是諗起金魚缸底D石...哈哈哈

我仍然不大適應新的男女班長...

好有TENDENCY就會諗返MELANIE同李健揚...=.=''''

PS乘二..*V*

呵呵呵呵...正呀

HEA就過左...KAKA...

我而家終於明白點解魚蛋會話那是變態的東東...=O='''''

聽日就係中秋啦WOR... =]

有無人可以話我知而家決定左點未...-.-''

CHEM Q&A...

終於搞清楚果個CONFUSING GE PERIODIC TABLE..

原來打錯字...==#

LUNCH WITH冤家寶寶...

又是一天翠寧..

OH NOOOOOOO....=.=''

聽日終於有得出去食飯..我期待已久..*V*

落雨但我地三個人都無帶傘..

好彩撞到MELANIE魚蛋VV人AU..呵呵呵

THANKS哦...-V-

本身諗住去CALC整埋過幾日ASSEMBLY D東東..

但我唔記得左E-CLASS個PW...算...=.=''

中化好多NOTES...好多野讀的樣子...

放學我都覺得自己好勁..

竟然將條LOCKER KEY放左係LOCKER入面LOCK左...

好彩我有條KEY放係阿燕度...-O-

我想也許當朋友會舒服一點...起碼我不用去想相信不相信...@.@

P.S. 讀PHARMACY有咩唔好...=.=''''''''''

P.P.S. 冤家用粉紅色筆寫信是不是想和我絕交...KAKAKAKA....

          寫信真係有FEEL D..呵


刊登時間: 2007-09-24 04:45 PM     [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | ... | 416 | »