今朝十一點幾就訓醒左..
應該係我已經適應左早睡早起這模式..(若不是我太累我一定睡不到十一點..)
下定決心要KO一D功課先..哈哈哈
因為我琴日返到屋企咩都無做過..=V=''
做左個幾鐘KO了PURE MATHS同埋ENG...
對我來說應該OK快了..哈哈哈
不是太想返崇拜..-O-''
我想停一兩個星期唔返先啦...
所以今日差唔多四點先出門口..
返去到果陣崇拜未完所以去左鎖LOCKER..
經過見到趙公同古運雙係度畫T-SHIRT..
入去涼冷氣的說..*V*
我真係睇唔出果個係碟黎..=.=''
夠鐘就落返去HALL..
三子塔重聚..
搞搞下變左內訌TIM...=O=''
我俾彤彤打左好多野..Orz..
歡迎我們的新組員TOBO..KAKAKA
上返去到我同阿燕分享..
其實說到中三的時候我都有點兒想哭..
成功壓住了..呵呵呵..=V=''
都這麼久了再提返感覺沒那麼深..
總之我而家會發奮讀書就是了...
回應下SALLY BLOG先..
我而家諗返起以前的事..
有D東東其實到前排先搞得清楚...=.=''
所以以我今日說的話作準就是了..
聽阿燕分享..愛哭鬼...-V-
寶寶要去門訓唔去O DAY..><"
看來我要找第二個人陪我去才成...
不過就算寶寶去都應該唔會陪我去醫學院的說...
哈哈哈..*V*
開小小組..TOBO入了我們組..
都是分享下近況之類吧..
我無睥人呀..=.=''
我有咩資格干涉呢D事WOR..@.@
開到八點到走..
沒有MC的日子..-O-''
要我一個人去市中心..嗚嗚嗚../.\
去左買埋中化果兩本趣談..
本PHY MC VOL1話唔再出啦WOR..=.=''
玩我呀...><"
終於買到KUROMI果本SCHEDULE BOOK..WAKAKAKA..
好累呀...聽日努力奮鬥..呵呵呵呵
又要等星期五先有得ONLINE..=.=''