Wing。白日夢女孩
暱稱: " -`' WING ﹍*◆
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近三個月尚無任何留言
 


2007 年 9 月 15 日  星期六   晴天

 

今朝十一點幾就訓醒左..

應該係我已經適應左早睡早起這模式..(若不是我太累我一定睡不到十一點..)

下定決心要KO一D功課先..哈哈哈

因為我琴日返到屋企咩都無做過..=V=''

做左個幾鐘KO了PURE MATHS同埋ENG...

對我來說應該OK快了..哈哈哈

不是太想返崇拜..-O-''

我想停一兩個星期唔返先啦...

所以今日差唔多四點先出門口..

返去到果陣崇拜未完所以去左鎖LOCKER..

經過見到趙公同古運雙係度畫T-SHIRT..

入去涼冷氣的說..*V*

我真係睇唔出果個係碟黎..=.=''

夠鐘就落返去HALL..

三子塔重聚..

搞搞下變左內訌TIM...=O=''

我俾彤彤打左好多野..Orz..

歡迎我們的新組員TOBO..KAKAKA

上返去到我同阿燕分享..

其實說到中三的時候我都有點兒想哭..

成功壓住了..呵呵呵..=V=''

都這麼久了再提返感覺沒那麼深..

總之我而家會發奮讀書就是了...

回應下SALLY BLOG先..

我而家諗返起以前的事..

有D東東其實到前排先搞得清楚...=.=''

所以以我今日說的話作準就是了..

聽阿燕分享..愛哭鬼...-V-

寶寶要去門訓唔去O DAY..><"

看來我要找第二個人陪我去才成...

不過就算寶寶去都應該唔會陪我去醫學院的說...

哈哈哈..*V*

開小小組..TOBO入了我們組..

都是分享下近況之類吧..

我無睥人呀..=.=''

我有咩資格干涉呢D事WOR..@.@

開到八點到走..

沒有MC的日子..-O-''

要我一個人去市中心..嗚嗚嗚../.\

去左買埋中化果兩本趣談..

本PHY MC VOL1話唔再出啦WOR..=.=''

玩我呀...><"

終於買到KUROMI果本SCHEDULE BOOK..WAKAKAKA..

好累呀...聽日努力奮鬥..呵呵呵呵

又要等星期五先有得ONLINE..=.=''


刊登時間: 2007-09-15 11:08 PM     [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | ... | 416 | »