(以下日記不按時序...=V='''
會有點亂..敬請原諒..呵呵呵...)
一大清早返到去要ASSEMBLY..@.@
標杆計劃..=V='''
我已經定左目標啦
我要專心聽書...呵呵呵
對我黎講係可行又高難度..KAKA
我現在還是不大適應浮動班的日子
好辛苦呀..要拎住書包走黎走去
LIB D位俾人放滿哂書包..-.-'''
OMG...>﹏<
原來有自己班房是件蠻幸福的事...哈
講下D學術性東東先...*V*
PHY...聽講招SIR不錯呀...
不過我很想知什麼叫間歇性發癲...=.=''''
OH NO..><"
解釋清楚點不好...-O-
UE是MR LEUNG...
我一向對英文都無咩興趣...
NO COMMENT...@.@
但上堂太刺激還是不大好吧...=.='''
中化MS LEUNG我覺得會好好
因為中三果陣俾MS LEUNG教過真係勁
雖然我聽的書不到一半以上...-V-''''
但中化聽落好似麻煩過中文咁
無左D命題作文....但多左實用文
又要討論中國文化...=V=''
睇到張課程都有點怕怕...
哈哈哈..個人短講三分鐘
到時先算....KAKA....
應該有排未到我...XDDD
我想講中學生涯最討厭的一個人呢個題目
我一定講到好多字
愈來愈多感受....=.='''''''
至於PURE MATH呢...
是MS YEUNG...
怎麼我覺得我是第一次在學校見到她...!?
我之前真係一點兒印象也沒有
OH NO了...中六要教埋CALCULUS...
我鍾意ALGREBRA多D WOR...-.-''''
殺埋落COMPLEX NUMBER咪好LOR...SIGH....
OVERALL來說今年的老師也蠻不錯呀...=V=''''
果一科就大家自己搞定吧...-.-''''
講完這些學術性的東東
講返今日先....
大部分時間都無教書
係PURE MATH有教過D
但之前學過...所以OK...
我上到第二堂已經有飯氣攻心的感覺
OOOOOOO....=.=''''
我用我的意志力堅持下去
成功趕走左睡魔..-V-''''
好勁呀..呵呵呵
我要發奮讀書...WAKAKAKA
LUNCH同JOYCE寶寶冤家撈丁
但等左好耐...餓死左...OMG
太多人所以整得好求其...=.=''''
令到JOYCE大為失望...==#
哈哈..下次再食LOR...
而家個LOCKER幾好...OK新...-V-'''''
放左學之後去左教會OFFICE...
BIO GROUP他們未放
所以得返我同龜玩鋤DEE...=.=''''
OH NO...
我地用兩副啤牌玩...勁KAI...
無KAI不成姊弟..哈哈....
佢派到佢果D牌勁靚..
我次次都輸一隻...OH NO...=.='''''''
跟住無幾耐SALLY,JOYCE,KANSEE,彤彤到左
玩PICTIONARY..我已經唔記得左點玩...
很多熟手技工...
係後尾估到幾個LOR...-V-''''
考速度的我一定估唔到...哈哈哈
我中文太勁..XDDDD
我完全唔記得左校內唔可以用電話...-.-
到左四點就從SCC出發到置樂去也...=V=''
食糖水...><"
好多爛GAG(S)呀...-O-
已經夠冷了....
THEN去買簿之後去左定福
見到MS WONG叫我們明天去INTERVIEW..
JOHNSON星期六朝早就要飛去美國..><"
一路順風呀..=V=
返黎要話我知美國的情況..哈哈
我又想去讀 *V*
KAKAKA
HEA了OK耐之後走WITH JOYCE AND她妹
等左N咁多班車先有一架係有三個位...-V-''''
終於確定的告訴了JOYCE..KAKAKA
我喜歡這是一個秘密...=V=
因為我要發奮....XDDDDDD
加油加油加油
訓陣覺睇下D PURE先....
P.S. 打左篇日記好耐...唔計食飯都成半個鐘...-V-''''